Wczytuję dane...

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku,szacowany czas realizacji zamówienia to maksymalnie 3-4 dni roboczych

2. Czy można anulowac zamówienie?

Jeżeli towar nie został wysłany oczywiście można zrezygnować z zakupu.Lecz bardzo prosimy swoich klientów o przemyślane zakupy.Rezygnacja z zakupu po przykładowym nadaniu paczki jest czasochłonna do anulowania w firmie kurierskiej,oraz kosztowna w przypadku odbioru paczki przez kuriera.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Klient powiadamiany jest mailowo o nadaniu paczki oraz numeru przesyłki,z możliwością śledzenia paczki.

4. Jak złożyć reklamacje

Towar na reklamację należy odesłać na adres Jaźnik 18 32-626 Jawiszowice z Dopiskiem SERWIS oraz dokumentem zakupu i opisem usterki w paczce

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Każdy klient dokonujący zakupu w naszym sklepie ,otrzymuje fakturę Vat

style> div.widget1 {position:fixed;right:-252px;width:253px;z-index:1000;transition:all 0.8s ease-out;} div.widget1:hover {right:0;} div.widget1 div.inside {width:100%;height:296px;padding:0% 6%;position:absolute;top:0;left:2px;background-image: url("https://www.platformafinansowa.pl/assets/other/widgetb.png");z-index:1000;} div.widget1 img.show {position:absolute;top:0;left:-26px;z-index:9999;} div.widget1.prat-widget1 {top:150px;height:auto;z-index:2004;}